Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna

Harad
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna -> Rozpiski Armi Zła
Autor Wiadomość
*Imrahil*




Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Poznania

PostWysłany: Pią 18:06, 23 Gru 2005    Temat postu:

Tak zgadzają się.

Ponad to Krasnale mają siłę 3 z łuku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gumilot gondoru




Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Sob 15:13, 24 Gru 2005    Temat postu:

Nie wal cały czas tego samego sucharu!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
*Imrahil*




Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Poznania

PostWysłany: Sob 16:07, 24 Gru 2005    Temat postu:

Kto JA ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anor
Michael Corleone



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan niedaleko Poznania

PostWysłany: Sob 16:09, 24 Gru 2005    Temat postu:

Nie. Wczesniej był post tego debila ale go usunęłem i został post Gumiego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gumilot gondoru




Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Sob 16:12, 24 Gru 2005    Temat postu:

no, właśnie, nie obrażałem ciebie, Imrahil, spoko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubas




Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:57, 12 Lut 2006    Temat postu:

Więc przemawiam Razz Harad ma limit łuków 40%, a z mumakiem ma podniesiony do 50%! Uwierzcie tak jest!
Po 2 Mumaka opłaca sie wstawiać od 600 (dla ryzykantów)pkt, a na 700 pkt mumak już zaczyna normalnie funkcjonować Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gumilot gondoru




Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Pon 20:07, 13 Lut 2006    Temat postu:

no, to masz rację. Mumak jest fajny, ale musi szybko dojść do przeciwnika, inaczej zostaną zmasakrowane, gdyż mumaki najlepiej się przydawają do walki wręcz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skrzypcio




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Poznania

PostWysłany: Wto 21:52, 14 Lut 2006    Temat postu:

Ja powiem tyle gralem juz mumakiem z elfami i z kuszami i rozdeptalem obydwu mumakiem. Bo , kusze mają krótki zasięg i dostalem od nich 3 rany (bylo 15) no bo w koncu trza jeszcze testy robić czy trafia w howdah czy w mumaka z elfami tez wygralem (4 rany mumak dostal a potem byly juz pod mumakiem;)) no a co do tych testów to mahud ma 5 mestwa 3 potegi i 2 woli a kapitan ma 2 potegi i 1 woli wiec nawet jak 2X 1 wyzucisz to mozna sobie podbić (więc jest luz8)). Może miałem farta ale moim zdaniem to raczej jednostka a nie fart zadecydowała o zwycięstwie(jak by co to jestem otwarty na wszelką krytykę). No a tak pozatym to polecam armie haradu(tylko ze harad bez mumaka to jak koszula bez guzikówCool).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubas




Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:42, 14 Lut 2006    Temat postu:

Wydaje mi się, że na 500 pkt mumak hmm... Ja gram na 500 pkt. bez mumaka i na prawde nie płacze... A małe pytanko... Mumak moze wejśc na jakieś jednostki czy tylko stykać się z nimi podstawkami? Jest to różnie sformuowane...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skrzypcio




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Poznania

PostWysłany: Śro 12:39, 15 Lut 2006    Temat postu:

No pierwsze to to ze mumak sie jako bohater liczy czyli tak czy siak go na 500 p-kt niewystawisz(chyba ze grasz bez limitu bohaterów ale wtedy faktycznie bezsensu mumaka wystawiać).
Jak grasz mumakiem to mozesz wybrac czy deptać czy atakowac normalnie ale deptanie jest 100 razy lepsze bo niemusisz zucac na wygranie walki tylko odrazu wszystkie jednostki po których przejdzie dostają 3 hity z siłą 9 (albo 4 hity z tusk weapons) takze jak mumak dojdzie to robi wymiotke Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
*Imrahil*




Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Poznania

PostWysłany: Wto 11:11, 21 Lut 2006    Temat postu:

Jeżeli dojdzie a jeżeli ktoś będzie miał powiedzmy 2 x balisty i kuszników to już gorzej czyż nie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
*Imrahil*




Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Poznania

PostWysłany: Wto 11:14, 21 Lut 2006    Temat postu:

Poza tym o ile mnie pamięć nie zawodzi to 15 kuszników kosztuje troszkę mniej niż Mumakil i kapitan lub mahud ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crack
Nigga BOSS



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznan The west side

PostWysłany: Wto 11:55, 21 Lut 2006    Temat postu:

*Imrahil* napisał:
Poza tym o ile mnie pamięć nie zawodzi to 15 kuszników kosztuje troszkę mniej niż Mumakil i kapitan lub mahud ???

tak ale zeby zabic mumaka potzrebujesz troche sczescia... a masz na not 2/3 tury... Rolling Eyes nie wiem czy 15 dałoby rade....szczerze to watpie....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anor
Michael Corleone



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan niedaleko Poznania

PostWysłany: Śro 17:18, 22 Lut 2006    Temat postu:

Kubas napisał:
Więc przemawiam Razz Harad ma limit łuków 40%, a z mumakiem ma podniesiony do 50%! Uwierzcie tak jest!
Po 2 Mumaka opłaca sie wstawiać od 600 (dla ryzykantów)pkt, a na 700 pkt mumak już zaczyna normalnie funkcjonować Smile


Nie wierzymy bo bzdury opowiadasz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skrzypcio




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Poznania

PostWysłany: Pią 12:42, 24 Lut 2006    Temat postu:

jak masz 2 balisty i 15 kusznikow to tez musisz miec farta bo balista ma rozzut wiez musisz 4 a potem 6 wyzucic zeby wogule trafic mumaka Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
antoś
Wieczny Wojownik



Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:44, 24 Lut 2006    Temat postu:

Kubas napisał:
Więc przemawiam Razz Harad ma limit łuków 40%, a z mumakiem ma podniesiony do 50%! Uwierzcie tak jest!
Po 2 Mumaka opłaca sie wstawiać od 600 (dla ryzykantów)pkt, a na 700 pkt mumak już zaczyna normalnie funkcjonować Smile


Co!? nie ma takiej zasady przecierz wszystkie armie maja po 33% i to sie nie zmienia (chodzi o gre na turniejach itd.) Ale żeby 50% to juz przesada...
Nie przesada tylko wymyślona głupota


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skrzypcio




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Poznania

PostWysłany: Pią 12:46, 24 Lut 2006    Temat postu:

cos sluszalem o takich zasadach z lukami ale to sa na poszczegulnych turniejach bo w podr tego niema i poprostu to jest wymysl organizatorow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matusz
Major Pocahontas



Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam to wiedzieć do cholery?

PostWysłany: Czw 13:08, 29 Cze 2006    Temat postu:

A co myślicie o takim czymś? jeżeli jest coś nie tak to wybaczcie ale w ciągu ostatniego roku grałem 2 razy

Unnamed400 ptk - Harad Army

1 Suladan - Lord Wezy @ 100 ptk
Dowodzenie; Broń Reczna; Zbroja

1 Koń @ [0] ptk

1 Wojownicy Haradrimów (sztandar) @ 30 ptk
Sztandar; Zbroja

21 Wojownicy Haradrimów @ 105 ptk
Broń ręczna; Zbroja

10 Wojownicy Haradrimów @ 60 ptk
Wlócznia; Zbroja

15 Wojownicy Haradrimów @ 105 ptk
Zatrute Strzaly; Łuk; Wlócznia; Zbroja

Liczba jednostek: 48


Total Army Cost: 400


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
habbzdung
NiGGaZ Vinetu



Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czempiń

PostWysłany: Czw 17:29, 29 Cze 2006    Temat postu:

nie gram haradem ale sadze ze hasharin to lepszy boch niz suladan..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Florek
PDG CUBE



Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cube CP

PostWysłany: Czw 17:30, 29 Cze 2006    Temat postu:

Zależy od stylu grania. Jak na ofensywe to suladan z jazdą lub mardat, a jak defensywe to hasarin z hordą łuczników.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
'Consigliere



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan

PostWysłany: Czw 18:02, 29 Cze 2006    Temat postu:

A to jak widzimy def jest. Wyrzucenie kilku wojowników z bronią ręczną (po co ci 21? Shocked ) da ci pkt na Hasharina.
(no bo łuczników i włóczników trochę głupio wywalać... tych drugich bym nawet dodał paru Razz )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crack
Nigga BOSS



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznan The west side

PostWysłany: Czw 20:23, 29 Cze 2006    Temat postu:

powiem tak przedmowcy gowno wiedza Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
defence Rolling Eyes z hasharinem... jestes boski... Rolling Eyes
hab ja nic nie mowie ale ten sałby boh zrobił ci popłoch w armi...
+ za sztandar ostanio jak grałem przydał sie Smile
- za ilosc łuków
-za ilosc nie uzbrojonych:)

P.S ja rozpiski nie podam z wiadomych względow Very Happy (ostanio nawet fajna mi wyszła-wiecie co to oznacza:) Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matusz
Major Pocahontas



Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam to wiedzieć do cholery?

PostWysłany: Pią 19:11, 30 Cze 2006    Temat postu:

jest tu 21 mieczników, mają 25 ludzi do wspierania, wiec nie wiem po co ich wiecej Razz pozatym już "przerobilem" 21 miecznikow wiec cicho Very Happy muszą tacy być. A Hashararin to bohater dobry, ale nie na ten system Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Florek
PDG CUBE



Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cube CP

PostWysłany: Sob 14:14, 01 Lip 2006    Temat postu:

Matusz Smile napisał:
jest tu 21 mieczników, mają 25 ludzi do wspierania, wiec nie wiem po co ich wiecej Razz pozatym już "przerobilem" 21 miecznikow wiec cicho Very Happy muszą tacy być. A Hashararin to bohater dobry, ale nie na ten system Wink


Hasarin jest świetny tylko słaby na szarże bohów na koniu ale do zabijania jednostek jest świetny. Moim zdaniem nadaje sie do tego systemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crack
Nigga BOSS



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznan The west side

PostWysłany: Sob 19:10, 01 Lip 2006    Temat postu:

Florek napisał:

Hasarin jest świetny tylko słaby na szarże bohów na koniu ale do zabijania jednostek jest świetny. Moim zdaniem nadaje sie do tego systemu.

kazdy bohater ze słabym defem jest słaby na szarze...
dlatego do fefensywy sie nie nadaje... jesli patrzysz pod tym wzgledem... Rolling Eyes to jest zabojca nie bodyguard...
wiec ja nic nie mowie ale kto jak kto ale o defensywie to powinienes wiedziec wszystko... Rolling Eyes
pozatym to nie jest bohater na bohaterow tylko własnie na jednostki ewentualnie na Arrow kapitanow...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna -> Rozpiski Armi Zła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin