Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna

PGA bedzie sie działo :)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna -> Śmietnik
Autor Wiadomość
Florek
PDG CUBE



Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cube CP

PostWysłany: Pią 15:04, 17 Lis 2006    Temat postu: PGA bedzie sie działo :)

Gdzie: Poznań, Targi Poznańskie na PGA

Data: 25/26.11.06r.

Wpisowe: jest 15zł gratis macie wejściówke na dwa dni PGA ale gdy zgłosicie sie do 22.11.06. Póżniej wpisowe wynosi 15zł + wejściówka na PGA czyli razem 35zł Shocked .Bardzo ważne jest abyscie sie zgłosili ci co na bank beda bo musimy znać ilośc graczy żeby wiedziec ile stołów załatwić


I. Warunki Ogólne
1. Armie wystawiamy na 400 punktów.
2. Każdy gracz rozgrywa 3 bitwy po 1h, 4 bitwa to niedzielny finał!
3. W każdej armii musi byś minimum bohater (do 50% pkt) i 10 figurek.
4. Dla każdej armii istnieje inny limit maksymalnej liczby modeli, który można wystawić. . Maksymalnie dla elfów 28 modeli, dla dobrej strony poza elfami 35 modeli - dla złej 45, dla Morii 55, Angmaru 55, dla Shire 55.
5. Zabronione jest wystawianie Golluma, Toma Bombadila, Jagódki oraz postaci z Jedynym Pierścieniem.
6. Wojownicy wyposażeni w łuk/broń miotaną mogą stanowić maksymalnie 33% ogólnej liczby figurek. Osobny limit dla broni miotanej to 50%.
7. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów (z wyjątkiem sztandarów).
8. Bitwy zostaną rozegrane zgodnie z rozpiska zawarta w punkcie III. regulaminu.
9. Odległości mierzone są w calach, za zgodą przeciwnika można zmienić skalę na centymetrową.
10. Scenarjusze są podane w kolejnościach w jakich będa rozgrywane.
11. Można uzywac jednostek z WD ale trzeba przyniesc wydruk ich statystyk lub samą gazetke.
12. Armiemuszą być pomalowane.
13. Gramy na zasadach nowego podręcznika oraz dodatków, które się po nim ukazały.

Czas rozgrywek:( jeszcze nie oficjialny może sie zmienić)

25.11.06.

Turniej rospoczynamy tak od 11.00

Od tego czasu będa rozegrane 3 biywy.

26.11.06.

Gra miedzy dwoma najlepszymi graczami z poprzedniego dnia o pierwsze miejsce.( na inna ilosc pkt.) Godzina pewnie tak ok. 13.00

II. Punktacja
1. Na koniec bitwy liczone są zniszczone jednostki i dodawane małe punkty(mp) za scenariusz. Różnica małych punktów decyduje o zwycięstwie. Małe punkty są liczone w zakresie 0 -800. Składa się na to 400mp. które można zdobyć za zabicie modeli przeciwnika i 200mp. łącznie za wykonanie scenariusza oraz do 200mp. za zadane straty w % (ad.3) Każdy gracz otrzymuje Punkty Zwycięstwa (VP) zgodnie z tabela:

o różnica 0 - 59 mp. - gracze otrzymują po 10 VP
o różnica 60 - 119 - zwycięzca 11 VP, przegrany 9 VP
o różnica 120 - 179 - zwycięzca 12 VP, przegrany 8 VP
o różnica 180 -239 - zwycięzca 13 VP, przegrany 7 VP
o różnica 240 - 299 - zwycięzca 14 VP, przegrany 6 VP
o różnica 300 - 359 - zwycięzca 15 VP, przegrany 5 VP
o różnica 360 - 419 - zwycięzca 16 VP, przegrany 4 VP
o różnica 420 -479 - zwycięzca 17 VP, przegrany 3 VP
o różnica 480 -539 - zwycięzca 18 VP, przegrany 2 VP
o różnica 540 -599 - zwycięzca 19 VP, przegrany 1 VP
o różnica 600 i więcej - zwycięzca 20 VP, przegrany 0 VP

2. Punkty dodatkowe za malowanie modeli, konwersje, WYSIWYG, wykonanie podstawek, klimat armii, rozpiske mogą mieć maksymalnie wartość 31VP. Kryteria oceny zawarte są w IV i V części regulaminu.
3. Dodatkowe małe punkty za rozbicie:
o za 75% zniszczonej armii wroga - +100 małych punktów
o za 100% zniszczonej armii wroga - +200 małych punktów

III. Scenariusz

1.Ćwiartki
Rostawienie 10cali/25cm

za zajęcie ćwiartki każdej ćwiartki jest 50pkt.

W sumie mozna zdobyć 200pkt. za ten scenariusz

Osoby grajace w niedziele w finale bedą grały ten sam scenarjusz plus będą miały losowane zadanie(przeciwnik nie będzie znał zadania gracza)

2. Zabić generała

Każdy z graczy wyznacza generała armii. Zostaje nim bohater o o najwiekszej wartości pk.(ale w pierwszej kolejności sa bohowie immieni)

Jeśli zginie tylko jeden generał gracz który go zabił otrzymuje 200mp.Jeśli zgina obaj każdy z graczy otrzymuje po 100mp.

3. Posłańcy

Każdy z graczy ma po jednym posłańcu.Jego statestyki: W 4 S 3 O 5 A 1 Ż 2 M 4 ruch 14cm/6cali

Ekwipunek broń reczna.

Celem obu graczy jest przeprowadzenie posłańca i zabić wrogiego posłańca.
Za przeprowadzenie jest 150mp. A za zabicie 50mp.

IV. Część hobbystyczna

Dodatkowe duże punkty:
-0-10 klimat armii
-0-3 za ilość pomalowanych modeli
-0-10 za jakość pomalowanej armii
-0-3 za wykonane konwersje
-0-2 za wykonanie podstawek
-0-1 za czytelną, zawierajacą charakterystyki, punktacje i liczbe modeli rozpiskę
+2WYSIWIG

1.Ocena za ilość modeli:
1-armia pomalowana w 75%
2-armia pomalowana w 90%
3-armia pomalowan w 100%


2. Ocena malowania przyznawana uznanowo przez sędziego w skali od 0-10VP

0 - armia niepomalowana
3 - armia pomalowana w "trzy kolory"
5 - armia pomalowana w estetyczny sposób z wykorzystaniem podstawowych technik malarskich
7 - armia pomalowana w estetyczmny sposób z użyciem zaawansowanych technik malarskich
10 - armia pomalowana w mistrzowski sposób


3 Konwersje:
0 – 3
Punkty za jakość, ilość i staranność w wykonaniu konwersji przydziela sędzia.

4. WYSIWIG:
(tzn. Pełna zgodnośc zapisów w rozpisce z wyglądem figurek - jeśli Wasz kapitan ma tarcze w rozpisce to musi ją mieć również figurka, która go przedstawia itp.) + 2VP

5. Podstawki:
0 - brak zrobionych podstawek
1 – podstawki zrobione w 50% min. Pomalowane z jakoąś posypką.
2 - podstawki zrobione w 90% min. Pomalowane z jakoąś posypką.


6. Klimat armii:
-armia ,,czysta" 10VP
-sojusz 5 VP
-armia Śródziemia 0pkt

7. Rozpiska
Za przedstawienie estetycznej i zawierającej wyposażanie, statystyki i umiejętności jednostek gracz otrzymuje 1 VP.

8. Za proxy jest -10VP za każde 3 modele.


V. Armie Klimatyczne i Sojusze

http://www.lotrwielkopolska.fora.pl/viewtopic.php?t=249

VI. Postanowienia końcowe

Sędzia ma prawo ukarać gracza punktami karnymi odejmowanymi od VP. Pierwsze ostrzeżenie 1VP, drugie ostrzeżenie 5VP, 3 ostrzeżenie jest równoznaczne z usunięciem gracza z turnieju. Także może odjąć za przedłużanie bitwy lub za późne przynoszenie wyników.

VII. Uściślenia sędziowskie.

1. Walka dwóch armii reprezentujących tą samą stronę - armie traktujemy jako wrogie. Nie uzyskują one żadnych korzyści ze specjalnych zasad przeciwnika np. w przypadku walki dwóch armii Gondoru bonus ze sztandaru Boromira otrzymuje tylko ta armia w której rozpisce znajduje się Boromir CoWT.

2.Legolas/ Haldir- kiedy strzelają salwą maja tylko jeden strzał

3.Legolas strzelając do modelu na wierzchowcu może użyć swej specjalnej zasady, aby zadecydować, że trafia konkretnie w jeźdźca albo wierzchowca. .

4.Elfijskie płaszcze działają jedynie jeśli model znajduje się za przeszkoda terenową.

5.Grima:

-biedny Grima nie może zostać zabity bezpośrednim trafieniem magicznym pociskiem czarodzieja dopóki żyje Saruman.Może być jednak zabity trafieniem pośrednim
- zaklęcia mogą być rzucane na Grimę.
- Grima wyłącza stosowanie zasady volley fire (strzelanie salwą) w promieniu 6" zarówno dla armii dobra jak i zła. Dotyczy to również strzelania z machin bojowych, aczkolwiek w przypadku Avengera i Siege bow/Balisty odległość maleje do 3"

6.Denethor - Zasada „broken mind” działa nawet jeżeli walczą ze sobą dwie armie dobra.

7.Bębny goblińskie- w przypadku walk dwóch armii złych bębny obniżają odwagę wrogiej armii , mimo, że reprezentuje ona stronę zła.

8.Strefa kontroli modelu - model pod wpływem zaklęć: transfix, command, compel, immobilise ma strefę kontroli.

9.Model oszołomiony (po rzuceniu na niego czaru) - nie może wspierać włócznią.

10. Czar "Cast Blinding Light"- katapulta oraz trebusz trafiają w modele osłonięte "światełkiem" na 4+ a nie na 6-tce.

11.Niewyszkoleni załoganci - katapulta/trebusz obsługiwana przez niewyszkolonych załogantów trafia tylko na 6-tce.

12.Sztandary magiczne - mogą być normalnie podniesione przez zwykłe modele po śmierci niosącego je bohatera, na normalnych zasadach podnoszenia sztandaru

13.Strzelanie/rzucanie czarów a wzrost modeli- modele dzielimy na kilka grup wzrostu

a) modele na standardowych podstawkach piechoty
b) modele nma podstawkach kawaleryjskich
c) pozostałe modele

Zasady dotyczące Mumakila określone są w podręczniku głównym i nie stosujemy do nich tego punktu uściśleń.

Nieważne czy model siedzi, klęczy (np. ranger of Gondor) czy stoi na kamieniu (Gandalf z TTT) itp. Zawsze jest traktowany jak model o tej samej wysokości.

Nie można strzelać/rzucać zaklęć w model znajdujący się w trzecim szeregu istot o tej samej wielkości lub większych- dwa pierwsze szeregi zasłaniają całkowicie pole widzenia. Model w drugim szeregu jest zawsze widziany, niezależnie od tego czy zasłania go hobbit, czy troll. Oczywiście każdy szereg między strzelcem a celem traktujemy jako przeszkodę.

14. Lasy

Z lasów i do lasów można strzelać salwą (volley fire).
Widoczność w głąb lasu i w lesie wynosi 3 cale.
Strzelanie do/ z lasu jest możliwe (oczywiście cel musi być widoczny) rozpatrujemy je tak, jakby cel znajdował się za przeszkodą terenową (jeden rzut na in the way niezależnie od tego, jak głęboko lesie znajduje się model. Model znajdujący się na krawędzi lasu może strzelać poza las bez rzutu na "in the way".
W lesie nie można strzelać z drugiego szeregu.
W lesie nie wykonujemy rzutu na przemieszczenie modelu trafionego blastem. Model otrzymuje trafienie z siła 5, jest przewrócony w miejscu w którym stał.


15. Wszystkie modele poza wymienionymi poniżej mają hand weapon:
Galadriela, Tom Bombadil, Goldberry, Fredegar Bolger, hobbit archers, Celeborn (aczkolwiek może on wykupic elven blade)

16.White/wild wargs nie mogą być używane jako wierzchowiec.



Sędzia zastrzega sobie prawo zmiany w regulaminie o której musi poinformować graczy


Regulamin będzie zmnieniony jeszcze!!! ale ilosć pkt pozostajie i limity tez


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Florek dnia Czw 18:06, 23 Lis 2006, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SyncNikon




Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pią 16:58, 17 Lis 2006    Temat postu:

Zgłaszam się.
Postaraj się szybko uzupełnic ten regulamin.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
habbzdung
NiGGaZ Vinetu



Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czempiń

PostWysłany: Pią 17:06, 17 Lis 2006    Temat postu:

ejjjjj cos mi tu smierdzi-czy ten regulamin nie jest zywcem przepisany z poprzedniego turnieju w Cubie??!! a tak wogole to mialo byc jakies 700p a ja widze jak byk 400:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Florek
PDG CUBE



Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cube CP

PostWysłany: Pią 17:08, 17 Lis 2006    Temat postu:

Jest skopiowany ale bedzie zmieniony. A nie jest na 700pkt. bo mało kto ma na tyle pomalowane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Pią 17:59, 17 Lis 2006    Temat postu:

florku, czy ten turniej na pga to zapowiadana bitwa morska?? i ile on trwa?? jeden czy dwa dni?? bo jesli dwa to lol, ponieważ ja nie będę mógł być :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GymlyTheDwarf




Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna

PostWysłany: Pią 18:15, 17 Lis 2006    Temat postu:

Mam nadzieję, ze to jednodniówka, bo jeśli 2 dni to je jestem na 75%. Jeżeli 1 dzień to jestem na 100%.

Gandalfie to nie bedzie bitwa morska (raczej) i mam nadzieję, że się zjawisz - pamiętaj o goblinach!

Florek, weź na targi Murina z Drarem i Durburza. Tylko nie zapomnij bo się wnerwię Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Pią 18:19, 17 Lis 2006    Temat postu:

jesli to jeden dzień (25.11 - sobota) to mogę być do około godziny 15:30 Myślę, że do tego czasu się skończy, ponieważ 4 h zejdą na bitwy, i 2 na przerwy, więc jak zacznie się o 9:30 to mogę być do końca ;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Florek
PDG CUBE



Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cube CP

PostWysłany: Pią 18:21, 17 Lis 2006    Temat postu:

Więc tak:

To nie jest bitwa morska.

Turniej jest dwu dniowy ale drugiego dnia grają pierwsze dwie osoby z wcześniejszego dnia o pierwsze miejsce.

Gymly nie wiem czy ci przyniose te figury bo ich nie ma na stanie a nie wiem czy zdażą do tego czasu przyjsc. Ale Durbuz jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Pią 18:23, 17 Lis 2006    Temat postu:

więc powinienem być, bo pierwszy, albo drugi nie będę Razz

tak napewno odpowiem niebawem, ale zdąrzę przez 22.

gdzie można się zgłaszać??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GymlyTheDwarf




Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna

PostWysłany: Pią 18:24, 17 Lis 2006    Temat postu:

No czyli dla 90% osób to jest jeden dzieńRazz To ja Będę na 100%, może przywiozę Tytusa.

Ja chcę M&D! Very Happy Ale jak jest tylko Durburz to weź chociaż jego Wink Czy można wziąć za dużo ludzi? W sensie czy bedą dodatkowe (zapasowe) stoły Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GymlyTheDwarf dnia Pią 18:35, 17 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GymlyTheDwarf




Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna

PostWysłany: Pią 18:34, 17 Lis 2006    Temat postu:

Soryy za drugi post pod rząd, ale mam dobre wieści dla wszystkich spoza Poznania Exclamation

Organizatorzy PGA napisał:
Bilet powrotny za darmo

Firma PKP Przewozy Regionalne, oficjalny przewoźnik Poznań Game Arena 2006, przygotowała dla uczestników PGA ofertę specjalną.

Aby z niej skorzystać, powinniście nabyć bilet w jedną stronę na pociąg PKP Przewozy Regionalne, a następnie po przyjeździe na targi ostemplować go na terenie targów pieczątką Organizatora. Podróż powrotna odbywać się na podstawie ostemplowanego biletu bez dodatkowych opłat.

Specjalna oferta ważna jest w dniach trwania PGA, a przejazd powrotny musi być ukończony do godziny 24.00 ostatniego dnia PGA i odbywać się tą samą drogą, co przejazd „tam”.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Florek
PDG CUBE



Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cube CP

PostWysłany: Pią 18:51, 17 Lis 2006    Temat postu:

No niby dla 90% ludzi jeden dzień ale wejściówka na dwa dni.

Te osoby które sie wcześniej zgłosza czyli przed 22.11 wejsciówke odbieraja tez wcześniej i płaca w cube.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Pią 18:55, 17 Lis 2006    Temat postu:

uu, lol, bo ja docube nie pojade po wejsciuówke. czytałem na stronie pga, że ulgowy na jeden dzien kosztuje 13zł. wpisowe na turniej kosztuje 15, czyli razem płaci się 27??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GymlyTheDwarf




Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna

PostWysłany: Pią 18:55, 17 Lis 2006    Temat postu:

A ci co nie bedą w stanie odebrać wejściówki w Cubie? Przeciez nie bede jechał w środe do Poznania tylko po wejściówkę Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Pią 18:59, 17 Lis 2006    Temat postu:

no właśnie. ja wpadłem na taki pomysł, żeby Florek lub cube wyłozył kase a potem by sie oddało na pga?? może być. bo ja bym potrzebował 3 wejściówki i potem bym oddał bo tak to lol:/

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GandalfSzary dnia Pią 19:01, 17 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crack
Nigga BOSS



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznan The west side

PostWysłany: Pią 19:00, 17 Lis 2006    Temat postu:

GymlyTheDwarf napisał:
A ci co nie bedą w stanie odebrać wejściówki w Cubie? Przeciez nie bede jechał w środe do Poznania tylko po wejściówkę Confused

można wyłozyc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Florek
PDG CUBE



Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cube CP

PostWysłany: Pią 19:01, 17 Lis 2006    Temat postu:

To sie dogadamy i spotkamy sie przed targami gdzies.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GymlyTheDwarf




Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna

PostWysłany: Pią 19:03, 17 Lis 2006    Temat postu:

No tak by było najlepiej, jakbyście wyłożyli... Ja póki co na pewno chcę jedną wjściówkę, ale może nawet wezmę 3. Zgłoszę wszystko najpóźniej do wtorku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Pią 19:03, 17 Lis 2006    Temat postu:

no więc ja chciałbym 3 wejściówk, ale na 100% odpowiem jutro lub w poniedziałek, czyli razem 45 + 5 (za fatygę) = 50 zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Florek
PDG CUBE



Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cube CP

PostWysłany: Pią 19:05, 17 Lis 2006    Temat postu:

Czyli mam ogułem wyłożyć za 6 osób na turniej lotr'a.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GymlyTheDwarf




Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna

PostWysłany: Pią 19:09, 17 Lis 2006    Temat postu:

Nie Flor, póki co za 4, ewentualnie potem ja dorzuce jeszcze 2, ale to nie jest pewne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Florek
PDG CUBE



Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cube CP

PostWysłany: Pią 19:13, 17 Lis 2006    Temat postu:

spoko jeszcze sie zgadamy jest jeszcze czas.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crack
Nigga BOSS



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznan The west side

PostWysłany: Pią 19:20, 17 Lis 2006    Temat postu:

GandalfSzary napisał:
5 (za fatygę)


Shocked Shocked Shocked Laughing Laughing Laughing Very Happy Very Happy Very Happy Razz Razz Razz
osz lolek sie skopcił ^^
z tad sie rodzą łapówki ^^ Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Florek
PDG CUBE



Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cube CP

PostWysłany: Pią 19:22, 17 Lis 2006    Temat postu:

I tak nie wezme tej 5zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crack
Nigga BOSS



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznan The west side

PostWysłany: Pią 19:26, 17 Lis 2006    Temat postu:

niewazne ale motyw jest ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna -> Śmietnik Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin