Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna

Regulamin turnieju 10.06.06r

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna -> Śmietnik
Autor Wiadomość
Anor
Michael Corleone



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan niedaleko Poznania

PostWysłany: Wto 9:27, 21 Mar 2006    Temat postu: Regulamin turnieju 10.06.06r

Gdzie: Poznań, ulica Wiśniowa 12 Cube - Dom Gier Jak tam trafić?
Data: 10 czerwca 2006r.
Armie: 600
Wpisowe : 6zł



REGULAMIN


I.Kompozycja

1. Gramy 3 bitwy po 1.45 h.
2. W armii musi się znaleźć minimum jeden bohater.
3. Maksymalnie 33% modeli może posiadać broń strzelecką.
4. Maksymalnie 50% modeli może posiadać broń miotaną.
5. Modele zakazane to: Tom Bombadil i Goldberry, Gollum.
6.Można uzywac jednostek z WD ale trzeba przyniesc wydruk ich statystyk lub samą gazetke.
7.Postacie z Pierścieniem tracą możliwość jego używania.
8.Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów (z wyjątkiem sztandarów).


II. Gra

1 Odległosci mierzymy w centymetrach lub w calach za obustronną zgodą graczy.
2. Gramy na stołach 120x120
3. Jeżeli wszystkie modele przeciwnika zostały zabite lub usunięte – scenariusz zostaje uznany za wykonany
4. Scenariusze będzie losował sędzia przed bitwą. Wszyscy będą mieć ten sam scenariusz.
5.Limity jednostek:

Dobro (oprócz Elfów – 44) – 54
Zło (oprócz Morii – 73) – 63

6.Sędzia może ukarać graczy pkt. Karnymi za tzw. Przedłużanie bitwy
7. Za zabicie 100% armii wroga +200mp ,za 50% +100mp.
8. Punktacja

-różnica 0 -49 mp. - gracze otrzymują po 10 VP
-różnica 50-99 - zwycięzca 11 VP, przegrany 9 VP
-różnica 100-149 - zwycięzca 12 VP, przegrany 8 VP
-różnica 150-199 - zwycięzca 13 VP, przegrany 7 VP
-różnica 200-249 - zwycięzca 14 VP, przegrany 6 VP
-różnica 250-299 - zwycięzca 15 VP, przegrany 5 VP
-różnica 300-349 - zwycięzca 16 VP, przegrany 4 VP
-różnica 350-399 - zwycięzca 17 VP, przegrany 3 VP
-różnica 400-449 - zwycięzca 18 VP, przegrany 2 VP
-różnica 450-499 - zwycięzca 19 VP, przegrany 1 VP
-różnica 500 i więcej - zwycięzca 20 VP, przegrany 0 VP


III. Scenariusze

Scenariusze
1. „Rzeźnik”

Cel misji:
Zadaniem gracza jest zabicie wszystkich wojowników armii wroga.

Strefa rozstawienia :
20cm wzdłuż krawędzi stołu.


2. „Killer”

Cel misji:
Za zabicie bohatera przeciwnika z najwyższym kosztem- generała. W przypadku Murina i Drara oraz Elladana i Elrohira za generała wybieramy jednego z nich.

Zasady specjalne:
Jeżeli zginie dwóch generałów gracze dostają po 100mp zamiast 200.

Strefa rozstawienia :
20cm wzdłuż krawędzi stołu.


3. „Za linią wroga”
Cel misji:
Gracze otrzymują po 2 kurierów (ruch 14cm F4, S3, D5, A1, W3, C5, M0, W1, F1). Zadaniem graczy jest przeprowadzenie kurierów przez krawędź przeciwnika. Za każdego własnego kuriera który wykonał zadanie +75mp, za każdego wrogiego kuriera, który zadania nie wykonał +25mp.

Strefa rozstawienia :
20cm wzdłuż krawędzi stołu.


4. „Ośmiu pancernych i dwa psy”

Cel misji:
Zdobyć i utrzymać 2 punkty strategiczne umieszczone na środku stołu 50cm od siebie. Na koniec bitwy punkt kontroluje ten z graczy, którego min. 4 figurki stykają się z obiektem. Za każdy utrzymany punkt gracz dostaje po 100mp.

Strefa rozstawienia :
20cm wzdłuż krawędzi stołu.


5. „Różowa Pantera”

Cel misji:
Na stole znajdują się 2 części skarbu (rozmieszcza je na stole sędzia). Należy je zabrać i wynieść poza krawędź, z której zaczynał przeciwnik. Za wyniesienie jednej z części poza plansze otrzymuje się 100mp. Część artefaktu można odebrać przeciwnikowi zabijając figurkę niosącą ją. Pozostaje ona na tym miejscu do czasu kiedy podniesie ją inna figurka. Podniesienie odbywa się podczas fazy ruchu poprzez dostawienie podstawki modelu do znacznika symbolizującego część skarbu- dokończenie ruchu w tej turze jest już niemożliwe. Skarbu nie można przekazywać innemu modelowi. Wojownik lub bohater podnosząc skarb zrzuca cały swój ekwipunek, pozostawiając jedynie zbroje i borń ręczną. Podczas walki nie może zadawać obrażeń.

Strefa rozstawienia :
20cm wzdłuż krawędzi stołu.


6. Ćwiartki
Cel misji:
Gracze otrzymują 50 p za kontrolę nad ćwiartką stołu . Ćwiartkę uważa się za kontrolowaną jeżeli po zakończeniu gry gracz ma na niej więcej modeli niż przeciwnik. Gracze losują który gracz może wybrać dla siebie ćwiartkę a przeciwnik wystawia sie w przeciwległym narożniku.

Strefa rozstawienia :
28cm od rogu stołu.


IV. Uściślenia Sędziowskie


1. Walka dwóch armii reprezentujących tą samą stronę - armie traktujemy jako wrogie. Nie uzyskują one żadnych korzyści ze specjalnych zasad przeciwnika np. w przypadku walki dwóch armii Gondoru bonus ze sztandaru Boromira otrzymuje tylko ta armia w której rozpisce znajduje się Boromir CoWT.

2.Legolas/ Haldir- kiedy strzelają salwą maja tylko jeden strzał

3.Legolas strzelając do modelu na wierzchowcu może użyć swej specjalnej zasady, aby zadecydować, że trafia konkretnie w jeźdźca albo wierzchowca. .

4.Elfijskie płaszcze działają jedynie jeśli model znajduje się za przeszkoda terenową.

5.Grima:

-biedny Grima nie może zostać zabity bezpośrednim trafieniem magicznym pociskiem czarodzieja dopóki żyje Saruman.Może być jednak zabity trafieniem pośrednim
- zaklęcia mogą być rzucane na Grimę.
- Grima wyłącza stosowanie zasady volley fire (strzelanie salwą) w promieniu 6" zarówno dla armii dobra jak i zła. Dotyczy to również strzelania z machin bojowych, aczkolwiek w przypadku Avengera i Siege bow/Balisty odległość maleje do 3"

6.Denethor - Zasada „broken mind” działa nawet jeżeli walczą ze sobą dwie armie dobra.

7.Bębny goblińskie- w przypadku walk dwóch armii złych bębny obniżają odwagę wrogiej armii , mimo, że reprezentuje ona stronę zła.

8.Strefa kontroli modelu - model pod wpływem zaklęć: transfix, command, compel, immobilise ma strefę kontroli.

9.Model oszołomiony (po rzuceniu na niego czaru) - nie może wspierać włócznią.

10. Czar "Cast Blinding Light"- katapulta oraz trebusz trafiają w modele osłonięte "światełkiem" na 4+ a nie na 6-tce.

11.Niewyszkoleni załoganci - katapulta/trebusz obsługiwana przez niewyszkolonych załogantów trafia tylko na 6-tce.

12.Sztandary magiczne - mogą być normalnie podniesione przez zwykłe modele po śmierci niosącego je bohatera, na normalnych zasadach podnoszenia sztandaru

13.Strzelanie/rzucanie czarów a wzrost modeli- modele dzielimy na kilka grup wzrostu

a) modele na standardowych podstawkach piechoty
b) modele nma podstawkach kawaleryjskich
c) pozostałe modele

Zasady dotyczące Mumakila określone są w podręczniku głównym i nie stosujemy do nich tego punktu uściśleń.

Nieważne czy model siedzi, klęczy (np. ranger of Gondor) czy stoi na kamieniu (Gandalf z TTT) itp. Zawsze jest traktowany jak model o tej samej wysokości.

Nie można strzelać/rzucać zaklęć w model znajdujący się w trzecim szeregu istot o tej samej wielkości lub większych- dwa pierwsze szeregi zasłaniają całkowicie pole widzenia. Model w drugim szeregu jest zawsze widziany, niezależnie od tego czy zasłania go hobbit, czy troll. Oczywiście każdy szereg między strzelcem a celem traktujemy jako przeszkodę.

14. Lasy

Z lasów i do lasów można strzelać salwą (volley fire).
Widoczność w głąb lasu i w lesie wynosi 3 cale.
Strzelanie do/ z lasu jest możliwe (oczywiście cel musi być widoczny) rozpatrujemy je tak, jakby cel znajdował się za przeszkodą terenową (jeden rzut na in the way niezależnie od tego, jak głęboko lesie znajduje się model. Model znajdujący się na krawędzi lasu może strzelać poza las bez rzutu na "in the way".
W lesie nie można strzelać z drugiego szeregu.
W lesie nie wykonujemy rzutu na przemieszczenie modelu trafionego blastem. Model otrzymuje trafienie z siła 5, jest przewrócony w miejscu w którym stał.


15. Wszystkie modele poza wymienionymi poniżej mają hand weapon:
Galadriela, Tom Bombadil, Goldberry, Fredegar Bolger, hobbit archers, Celeborn (aczkolwiek może on wykupic elven blade)



ps.dzieki Kirdanowi za pomoc w regulaminie (punktacja).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna -> Śmietnik Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin