Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna

Leszno 10.05.08

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna -> Turnieje Ligi
Autor Wiadomość
george




Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:06, 27 Kwi 2008    Temat postu: Leszno 10.05.08

Witam wszystkich Very Happy
Turniej w Lesznie sie szykuje Very Happy

Regulamin:

IV OTWARTE MISTRZOSTWA LESZNA LOTR SBG

I. Informacje ogólne
Data: 10.05.2008
Lokalizacja: VIII Gimnazjum w Lesznie
Sędzia: Paweł „Gymly” Szymkowiak
Godzina:10.00

1.Turniej lokalny „IV Otwarte Mistrzostwa Leszna” LOTR SBG
2. Pary zostaną rozlosowane.
3. Zgłoszenia należy przesyłać do dnia 08.05.2008 Prawidłowe zgłoszenie powinno zawierać: rozpiske (w formacie txt), imię, nazwisko oraz miejscowość, z której gracz pochodzi. Potwierdzenie zgłoszenia nastąpi w ciągu 2 dni. Brak potwierdzenia jest równoznaczny z tym, że zgłoszenie nie dotarło. Należy wysłać je jeszcze raz. Zgłoszenia wysyłamy na adres [link widoczny dla zalogowanych]
4. Gracz jest zobowiązany posiadać ze sobą: rozpiske w 2 kopiach (dla siebie oraz dla sędziego), kostki, miarkę, w przypadku gry jednostkami z WD jego egzemplarz ze statystykami, kartkę papieru oraz długopis. Jeżeli któryś ze scenariuszów wymaga dodatkowych modeli (np. posłańców) gracz jest zobowiązany takowe modele posiadać. Konieczne są również zastępcze modele kawalerii, która spadła z wierzchowców.
5. Obowiązują zasady z podręcznika LotR SBG i suplementów: Shadow in the East, The Two Towers, Fall of the Necromancer, Ruin of Arnor, Khazad Dum, Gondor in Flames, The Return of the King i Harad oraz jednostki WD.
6. Każdy wystawia jedną armię na 700 punktów.
7. Limity jednostek:
Elfy – 42 modele
Dobro - 50 modeli
Zło - 64 modeli
Shire - 82 modeli
8.Maksymalnie 33% modeli może być wyposażone w broń strzelecką (wyjątek Szara Drużyna - patrz Army Listy LO)
9. Limit na broń miotaną 50%
10. Maksymalnie 33% modeli może reprezentować jednostki, których profile ukazały się wyłącznie w WD. Gracz musi posiadać ksero/wydruk ze statystykami tych jednostek.
11. Modele zakazane to Sauron, Tom Bombadil i Goldberry, Gollum, Balrog
12. Modele posiadające jedyny pierścień, tracą możliwość używania go.
13. Nie stosujemy zasad podnoszenia broni i pasażerów (nie wliczając sztandarów).
14. Obowiązują listy armii klimatycznych zgodne z Army Listami LO na sezon 2007/08 (obowiązuje całkowity zakaz wystawiania armii nie klimatycznych)
15. Bohaterowie mający dwa profile, muszą być przedstawieni odpowiednimi modelami.
16.Za kazdego proxa -3VP
17. Sędzia może grać.


II. ROZGRYWKA
1. Gramy po 3 bitwy, każda po 90 minut. Nie ma ograniczenia ilości tur.
2. Obowiązują uściślenia sędziowskie na sezon 2007/2008 np.Merry Rycerz Marchii jest także w armii Rohanu; elfie peleryny, niewidoczne poruszanie się, jedność naturą itp. działają zarówno za przeszkodami terenowymi jak i za jednostkami.
3. Odległości mierzymy w calach, za zgodą obu graczu również w centymetrach. Niedopuszczalne jest używanie przez graczy różnych systemów metrycznych.
4. Strefa rozstawienia 12"/28 cm.
5. Na terenie placówki obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu.
6. Sędzia może ukarać gracza punktami karnymi za nieodpowiednie zachowanie przy stole, opóźnienie w przynoszeniu wyników.
7. Decyzje sędziów są nieodwołalne.
8. Po każdej bitwie będzie sprawdzany porządek na stołach, w rażących przypadkach gracze zostaną ukarani punktami karnymi -5VP.

III. Część hobbystyczna
Dodatkowe duże punkty:
-0-3 za ilość pomalowanych modeli
-0-10 za jakość pomalowanej armii
-0-5 za wykonane konwersje
-0-3 za ilość wykonanych podstawek
-0-3 za jakość wykonanych podstawek
-0-1 za czytelną, zawierającą charakterystyki, punktacje i liczbę modeli rozpiskę
-0-2 za wysiwig

1.Ocena za ilość pomalowanych modeli:
1-armia pomalowana w co najmniej 70%
2-armia pomalowana w co najmniej 90%
3-armia pomalowana w 100%

2. Ocena malowania przyznawana uznaniowo przez sędziego w skali od 0-10VP
0 - armia nie pomalowana
3 - armia pomalowana w "trzy kolory"
5 - armia pomalowana w estetyczny sposób z wykorzystaniem podstawowych technik malarskich
7 - armia pomalowana w estetyczny sposób z użyciem zaawansowanych technik malarskich
10 - armia pomalowana w mistrzowski sposób

3 Konwersje:
0 – 5 Punkty za jakość, ilość i staranność w wykonaniu konwersji przydziela sędzia.

4. WYSIWIG:
(tzn. Pełna zgodność zapisów w rozpisce z wyglądem figurek - jeśli Wasz kapitan ma tarcze w rozpisce to musi ją mieć również figurka, która go przedstawia itp.) + 2VP

5. Podstawki:
0 - brak zrobionych podstawek
1 - podstawki zrobione w co najmniej 50%
2 – podstawki zrobione w co najmniej 90%
3 - podstawki zrobione w 100%

6. Jakość podstawek:
0 - beznadziejna podstawka
1- podstawka z posypką
2 – podstawka dobrze zrobiona
3 – podstawka klimatyczna, całkowicie wykończona, klimatyczne dodatki

7. Rozpiska
Za przedstawienie estetycznej i zawierającej wyposażanie, statystyki i umiejętności jednostek gracz otrzymuje 1 VP.




IV. SCENARIUSZE
1. Posłaniec

Jeden z graczy ma za zadanie przeprowadzić bezpiecznie posłańca królewskiego przez pole bitwy. Gracz z wyższym wynikiem na kości wybiera, kto ma przeprowadzić posłańca.
Rozstawienie jest 12" wzdłuż krawędzi.
Statystyki posłańca:
F4 S3 D6 A2 W2 C5 M1* W2 F2
Ekwipunek:
Broń ręczna, ciężka zbroja, tarcza
* - posłaniec nie może wykonywać bohaterskich czynów.
Warunki zwycięstwa:
· Duże zwycięstwo: dla jednego gracza, gdy posłaniec zginie, a dla drugiego, gdy go przeprowadzi gracz otrzymuje 500mp.
· Remis:, gdy posłaniec przeżyje, ale nie dostanie się na drugą krawędź gracze otrzymują po 250mp

2. Ubić bohatera

Obaj z graczy mają za zadanie ubić wrogiego bohatera wyznaczonego przez obu na początku gry.
Zasady specjalne scenariusza:
Panuje przeogromna zima i pada śnieg, dzięki czemu wszystkie bronie miotające (strzały, miotanki, strzałki od dmuchawek) zamarzają i stają się silniejsze (+1 do siły)
Teren jest ośnieżony, więc traktuje się go jako trudny teren, toteż modele (nieposiadające umiejętności „Move”) poruszają się o polowe krócej niż normalnie.
Wszystkie obiekty wodne (rzeki, brody itp.) są zamarznięte więc żeby przez nie przejść trzeba rzucić kością k6 przed wejściem. Jeśli wypadnie 1 lód się łamie i jednostka automatycznie traci wszystkie punkty żywotności , bohaterowie mogą wykorzystywać pkt. losu aby unieszkodliwiać rany.
Widoczność: 6+2k6 cali dla obu graczy, rzuca ten kto ma pierwszeństwo.
Warunki zwycięstwa:

Duże zwycięstwo: dla jednego gracza, gdy zabije on wyznaczonego wrogiego bohatera bez utraty własnego wyznaczonego bohatera. Zwycięsca otrzymuje 500mp.
Remis:, gdy zginą obydwaj lub nie zginie żaden z bohaterów. Każdy gracz otrzymuje po 250mp

3. Zająć wzgórze

Obaj z graczy mają za zadanie mieć pod koniec gry na wzgurzu więcej jednostek niż przeciwnik.

W przypadku remisu na pierwszeństwo wszystkie jednostki na wzgórzu zostają powalone.

Warunki zwycięstwa:

Duże zwycięstwo: dla jednego gracza, gdy będzie miał on na wzgórzu 2x więcej jednostek niż przeciwnik. Zwycięsca dostaje 500mp.
Remis:, gdy obaj z graczy będą mieli na wzgurzu tyle samo jednostek 250mp
Małe zwycięstwo: dla jednego gracza, gdy będzie miał on mniej niż 2x więcej jednostek niż przeciwnik 350-150mp

V. PUNKTACJA
Za wyeliminowanie armii wroga można dostać maksymalnie 700mp, za scenariusz można dostać maksymalnie 500mp.
0 -109 małych punktów: obaj gracze otrzymują po 10 VP
110-219 zwycięzca otrzymuje 11 VP przegrany 9
· 220-329 zwycięzca otrzymuje 12 VP przegrany 8
· 330-439 zwycięzca otrzymuje 13 VP przegrany 7
· 440-549 zwycięzca otrzymuje 14 VP przegrany 6
· 550-659 zwycięzca otrzymuje 15 VP przegrany 5
· 670-779 zwycięzca otrzymuje 16 VP przegrany 4
· 780-889 zwycięzca otrzymuje 17 VP przegrany 3
· 890-999 zwycięzca otrzymuje 18 VP przegrany 2
· 1000-1109 zwycięzca otrzymuje 19 VP przegrany 1
· ponad 1110 zwycięzca otrzymuje 20 VP przegrany 0




PS.Nie wińcie mnie za regulamin nie ja pisałem Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez george dnia Śro 19:32, 07 Maj 2008, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
george




Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:58, 30 Kwi 2008    Temat postu:

Widze brak zainteresowania:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mróva




Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: skądinąd ;P OsW!

PostWysłany: Śro 19:23, 30 Kwi 2008    Temat postu:

Szybko się panowie obudziliście xD No, spróbuję kogoś tam do was zabrac, ale nic nie gwarantuję... MIło by tez było gdyby Gymlet od czasu do czasu zajrzał na gg... =)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ven




Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:45, 30 Kwi 2008    Temat postu:

Ja odpadam Razz 180km na lokala to jednag za dużo.. Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
habbzdung
NiGGaZ Vinetu



Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czempiń

PostWysłany: Czw 8:42, 01 Maj 2008    Temat postu:

Ja będę i Małpa też już się dogadaliśmy z Gymlym ale troche wixów nam potrzeba Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GymlyTheDwarf




Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna

PostWysłany: Śro 19:16, 07 Maj 2008    Temat postu:

Haba, mam fixy dla ciebie do Lesników, w zamian oczekuję ze przywieziesz mi jakąs na maxa pokrecona rozpe dla Hardau, si?Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roodzik




Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z pokoju

PostWysłany: Nie 12:18, 11 Maj 2008    Temat postu:

Wyniki?? Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GymlyTheDwarf




Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Błyszczące Pieczary Agralondu, czyli Osieczna k. Leszna

PostWysłany: Czw 12:22, 22 Maj 2008    Temat postu:

O dobry Boże... zabiję mlodego jak go tylko zobaczę.... jeszcze nie dał wyników?

Pamiętam tylko pierwszą piatkę z 9 uczestników tylko, więc sie cieszcie tym;P

1. Geiger
2. Kevin
3. Gymly
4. Haba
5. Rudziol


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roodzik




Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z pokoju

PostWysłany: Czw 20:30, 22 Maj 2008    Temat postu:

Ej ej ten cep byl za mna xD co to za przeklamania xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciek94




Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno

PostWysłany: Pią 17:58, 23 Maj 2008    Temat postu:

Dobra widze ze musialem sie zarejestrowac zeby te wyniki doszly xD

A wiec:

1. Geiger
2. Kevin
3. Gymly
4. Roodzik
5. Habzdung
6. George
7. Olek
8. Maciej (tzn ja)
9. Roodzik junior


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna -> Turnieje Ligi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin