Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna

Kampania LOTR Klubu Gier Strategicznych MORDOR

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna -> Turnieje i Spotkania
Autor Wiadomość
GandalfSzary




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Angaband, niedaleko Poznania

PostWysłany: Sob 16:22, 12 Sty 2008    Temat postu: Kampania LOTR Klubu Gier Strategicznych MORDOR

Witam!

Zamieszczam regulamin kampanii bitewnej lotr. Kampania polega na rozgrywaniu bitew z poszczególnymi graczami na spotkaniach KGS MORDOR. Klasyfikację będę podawał na bieżąco w tym temacie oraz na stronie klubu. Regulmin może ulec zmianie. Zapraszam do lektury, wszelkie pytania tutaj, z czasem powstanie FAQ.

REGULAMIN KAMPANII BITEWNEJ LOTR
KLUB GIER STRATEGICZNYCH MORDOR

Sędzia: Mikołaj GandalfSzary Kaczmarek
I WARUNKI OGÓLNE
1. Kampania zaczyna się wraz z pierwszym spotkaniem klubowym (26 stycznia 2007r.).
2. Kampania kończy się wraz z końcem 2008 roku.
3. Do klasyfikacji liczą się wszystkie bitwy grane na spotkaniach klubowych (oczywiście jeśli gracze zgłoszą wyniki).
4. Za każdą bitwę należy wpłacić 2zł (po 1zł każdy gracz).
5. Można grać ile bitew się chce, ale do klasyfikacji liczy się tylko 15 najlepszych.
6. Z każdym graczem można zagrać max 3 razy.
7. Scenariusze, zasady specjalne itp. losuje sędzia.
8. Gramy na zasadach nowego podręcznika oraz dodatków, które się po nim ukazały.
9. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów.
10. Gramy na armylistach LoME
11. Kampania ma odrębny system liczenia punktów za bitwę, który zostanie opisany w dalszej części.

II KOMPOZYCJA ARMII
1. Gracze sami wybierają limit punktowy, do wyboru z poniższych:
- 350pkt
- 400pkt
- 450pkt
- 500pkt
- 550pkt
- 600pkt
- 650pkt
- 700pkt
- 750pkt
- 800pkt
Z jednym graczem nie można grać na ten sam limit punktowy kilka bitew.
2. Do każdego limitu punktowego są osobne limity jednostek:
- 350pkt – 30 dobro, 35zło
- 400pkt – 35 dobro, 40zło
- 450pkt – 40dobro, 45zło
- 500pkt – 45dobro, 50zło
- 550pkt – 50dobro, 55zło
- 600pkt – 55dobro, 60zło
- 650pkt – 60dobro, 65zło
- 700pkt – 65dobro, 70zło
- 750pkt – 70dobro, 75zło
- 800pkt- 75dobro, 80zło
3. Do każdego limitu punktowego jest osobny limit czasu na grę:
- 350pkt – 50 minut
- 400pkt – 1h
- 450pkt – 1h
- 500pkt – 1h 30minut
- 550pkt – 1h 30minut
- 600pkt – 2h
- 650pkt – 2h
- 700pkt – 2h 30minut
- 750pkt – 2h 30minut
- 800pkt – 3h
4. Do każdego limitu punktowego jest osobny limit broni miotanej i strzeleckiej:
- 350pkt – 50% łuki, 50% broń miotana
- 400pkt – 33% łuki, 50% broń miotana
- 450pkt – 33% łuki, 50% broń miotana
- 500pkt – 33% łuki, 50% broń miotana
- 550pkt – 33% łuki, 50% broń miotana
- 600pkt – 33% łuki, 50% broń miotana
- 650pkt – 33%łuki, 33% broń miotana
- 700pkt – 33%łuki, 33% broń miotana
- 750pkt – 33%łuki, 33% broń miotana
- 800pkt – 33%łuki, 33% broń miotana
5. Do każdego limitu punktowego są osobne limity na minimalną ilość pkt na bohaterów:
- 350pkt – 50pkt
- 400pkt – 75pkt
- 450pkt – 100pkt
- 500pkt – 125pkt
- 550pkt – 150pkt
- 600pkt – 175pkt
- 650pkt – 200pkt
- 700pkt – 225pkt
- 750pkt – 250pkt
- 800pkt – 275pkt
6. W każdej armii musi znaleźć się minimum 1 bohater.
7. Nie można używać modeli z WD.
8. Postacie z Jedynym Pierścieniem tracą możliwość korzystania z niego.
9. Proxy są zakazane, a odpowiednie profile jednostek muszą być przedstawione odpowiednimi modelami.

III SCENARIUSZE
Odnaleźć skarb
CEL: Odnalezienie skarbu i wyniesienie go przez swoją krawędź planszy.
TEREN: Gracze ustawiają tereny dowolnie. Żaden element jednak nie może być bliżej niż 6” od środka stołu, elementy muszą być w odległości 3” od siebie. Na planszy może być max 7 elementów terenu. By zobaczyć, który gracz umieści pierwszy element rzućcie kością.
ROZSTAWIENIE: Gracze rozstawiają się w przeciwległych rogach stołu. Maksymalnie 12” od kąta.
KONIEC GRY: Gra kończy się z końcem czasu lub, gdy, któryś gracz wyniesie skarb i zrobi przeciwnikowi breaka lub, gdy któryś z graczy straci wszystkie modele.

Ucieczka z płomieni
CEL: Celem jednego z graczy jest ucieczka z płomieni, które znajdują się za jego plecami – musi wyprowadzić jak największą liczbę jednostek przez przeciwną krawędź. Zadaniem drugiego gracza jest nie dopuszczenie do tego. Rzućcie k6 by zdecydować, kto wykonuje, jaki cel – ten kto ma więcej oczek musi wyprowadzać jednostki.
TEREN: Na planszy mogą zostać ustawione tylko wzgórza i lasy. Tereny muszą być oddalone od siebie o 6”. 3 tereny ustawia gracz, który wyprowadza jednostki natomiast 1 przeciwnik. Pierwszy wystawia gracz, który ucieka.
ROZSTAWIENIE: Gracz uciekający przed płomieniami rozstawia się w odległości 12”-18” od krawędzi stołu, przeciwnik wystawia się 6” od przeciwnej krawędzi.
KONIEC GRY: Gra kończy się wraz z końcem czas lub wybiciem wszystkich jednostek jednego z graczy.
ZASADA SPECJALNA: Płomienie! – Jeden z graczy musi uciekać przed płomieniami. Znajdują się one na krawędzi, z której zaczynał ten gracz. Płomienie przesuwają się w stronę przeciwnej krawędzi, co turę o odległość k6”. Każda jednostka, która jest w obszarze płonącym na początku swojej fazy ruchu otrzymuje ranę z siłą 5. Płomienie zawsze poruszają się jako pierwsze i „idą” całą szerokością planszy.

Bitwa we mgle
CEL: Celem gry jest wybicie 75% jednostek wroga
TEREN: Na planszy znajduje się tylko jedno wzgórze po środku stołu.
ROZSTAWIENIE: Gracze rozstawiają na przeciwnych krawędziach stołu, w odległości 6” od krawędzi.
KONIEC GRY: Gra kończy się wraz z końcem czasu lub, gdy któryś z graczy straci wszystkie modele.
ZASADA SPECJALNA: Mgła – na polu bitwy znajduje się gęsta mgła. Widoczność jest ograniczona do 3k6”. Można salwować, ale tylko wtedy, gdy jednostka, która widzi wroga jest nie dalej niż widoczność od łucznikó.

Wielkie starcie
CEL: Celem gry jest zabicie wszystkich wrogich bohaterów.
TEREN: Na planszy nie ma żadnych elementów terenu.
ROZSTAWIENIE: Gracze rozstawiają się w przeciwnych kątach stołu, nie dalej niż 18” od kąta.
KONIEC GRY: Gra kończy się wraz z końcem czasu lub, gdy któryś z graczy straci wszystkie modele.
ZASADA SPECJALNA: Każdy z graczy ma na start 3pkt dowodzenia. Dodatkowo za każdego bohatera imiennego otrzymuje 2pkt, a za każdego bohatera nie imennego otrzymuje 1pkt. Może za nie dokupić:
2pkt – marsz, wszystkie jednostki gracza mogą się ruszyć o podwójną ilość cali.
3pkt – nieustraszona armia, cała armia gracza zdaje męstwo w danej turze.
4pkt – bohaterski strzał, łucznicy gracza mogą wystrzelić dwa razy.
5pkt – rzeźnik, wybrany bohater gracza ma +1do siły i -1 do obrony
6pkt – Bestie piekielne, wszystkie jednostki gracza na daną turę wzbudzają strach oraz same nie muszą zdawać męstwa. Ponadto bohaterowie mogą rzucić jedną kością na wygranie walki.

Zająć i utrzymać!
CEL: Celem gry jest zajęcie dwóch ruin.
TEREN: Na środku planszy znajdują się dwie ruiny w odległości 6”od siebie. Resztę elementów terenu ustawiają gracze, mogą je ustawić dowolnie, ale nie bliżej niż 6” od siebie. Na stole można ustawić max 4 elementy (nie wliczając wzgórz)
ROZSTAWIENIE: Gracze rozstawiają się na przeciwległych krawędziach, w odległości 6” od krawędzi.
KONIEC GRY: Gra kończy się wraz z końcem czasu lub, gdy któryś z graczy straci wszystkie modele.

Przeprowadzić posłańca
CEL: Celem obu graczy jest przeprowadzenie posłańca przez przeciwną krawędź planszy.
TEREN: Gracze ustawiają tereny dowolnie, lecz nie bliżej niż 6” od środka i nie bliżej niż 3” od siebie.
ROZSTAWIENIE: Gracze rozstawiają się na przeciwnych krawędziach stołu, 6” od krawędzi.
KONIEC GRY: Gra kończy się wraz z końcem czasu lub, gdy któryś z graczy straci wszystkie swoje modele.
ZASADA SPECJALNA: Statystyki posłańca:
W|S|O|A|Ż|M|RUCH|P|W|L
4| 4| 5| 1|1| 4|6cali |0|2 |2|

IV LICZENIE PUNKTÓW
1. Na wynik bitwy wpływ ma kilka czynników, a jest to:
- ilość wybitego wroga (w %)
- wykonanie scenariusza
- jednostki pozostałe na planszy (w %)
2. Ilość procent wybitych jednostek wroga:
100% - 100mp
90% - 90mp
80% - 80mp
70% - 70mp
60% - 60mp
50% - 50mp
40% - 40mp
30% - 30mp
20% - 20mp
10% - 10mp
3. Ilość jednostek pozostałych przy życiu:
100% - 100mp
90% - 90mp
80% - 80mp
70% - 70mp
60% - 60mp
50% - 50mp
40% - 40mp
30% - 30mp
20% - 20mp
10% - 10mp
4. Wykonanie celu scenariusza:
Jeden gracz wykonał cel – 200mp
Obydwoje gracze wykonali cel – 100mp każdy
Żaden gracz nie wykonał celu – 0mp
5. Każdy gracz po zakończonej bitwie sumuje liczbę punktów zdobytych. Różnicę punktów należy porównać z poniższym schematem:
różnica 0-70 – 5VP obaj gracze
różnica 71-140 – 6VP zwycięzca, 4VP przegrany
różnica 141-210 – 7VP zwycięzca, 3VP przegrany
różnica 211-280 – 8VP zwycięzca, 2VP przegrany
różnica 281-350 – 9VP zwycięzca, 1VP przegrany
różnica 351-400 – 10VP zwycięzca, 0VP przegrany

V KWESTIE PORZĄDKOWE
1. Wszelkie kwestie sporne rozstrzyga sędzia.
2. Decyzja sędziego jest ostateczna i nie przysługuje do niej odwołanie.
3. Kłótnie będą karane punktami karnymi, odejmowanymi od ogólnej liczby punktów. Wysokość kary wymierza sędzia.
4. Przedłużanie bitwy także jest karane punktami karnymi.
5. Wszelkie inne zachowania nie fair play będą także karane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LoTR Wielkopolska Strona Główna -> Turnieje i Spotkania Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin